Invägning vecka 28

Eftersom jag inte skrev in min invägning förra veckan får jag väl avslöja att jag vägde 94,7 då och alltså hade gått upp 1 kg den veckan. Inte nu dock :)

Startvikt: 111,2
Målvikt: 68 kg

Nuvarande vikt: 92,5 kg
Viktnedgång sedan förra veckan (94,7kg): 2,2 kg
Viktnedgång totalt: 18,6 kg

BMInedgång totalt: 6,7

Kvar till mål 2: 2,6 kg
Kvar till målvikt: 24,5 kg

Jag börjar således närma mig hälften :). Om 2 veckor har jag hållit på med träningen och det i 6 månader så vi får se hur mycket jag gått ner då. Fortsätter jag så bra som det gått med vägningen idag så kanske hälften...:)

Hade dock inte helt rätt diet denna veckan så att jag gått ner så mycket är jag helt överlycklig (och väldigt förvånad) över. I måndags blev det nämligen en mjukglass, i onsdags en bit hemlagad blåbärspaj och igår en magnum... Nä usch och fy. Har sagt till mig själv att jag Kanske en gång i veckan någon liten isglass eller så men absolut inte 3 ggr!!! Nä det får verkligen bli bättring på det denna veckan!


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0