Sista dagen på 3-dagarspasset

Har haft ett 3dagarspass på jobbet som tar slut idag, sen är jag ledig imorgon och så jobbar jag fredag och lördag. Denna vecka blev det verkligen mycket jobb. Inget jag klagar över eftersom jag trivs där men har skolarbete också ju så blir lite stressigt denna sommaren...

Ikväll kommer iaf Mathias lagom tills jag slutar jobba och är här över natten :). Sen åker han hem imorgon samtidigt som jag ska åka in och träna och på eftermiddagen har en av systrarna kalas. Ska försöka vara hemma vid typ 6tiden igen så jag får kvällen ledig och lugn.

Träningen igår gick väldigt bra. På styrkan kände jag verkligen jag tog i så tunga vikter det verkligen gick och jag är glad att jag är mer tränad nu, annars hade jag haft ont överallt idag:P. Kan nog öka vikter på ett par till av maskinerna imorgon också :). Körde bara 25 minuter i full fart på crosstrainern efteråt dock för att jag skulle hinna med bussen och slippa vänta en timme.

Aja, nu är det dags att fixa matenoch sedan sticka. Snart en dags ledigt :)


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0