Träning vecka 28


Ja jag skryter verkligen inte med någon bra vecka träningsmässigt (eller matmässigt heller för den delen). Det här har nog varit en av de sämsta veckorna so far alltså. Jobbigt när man aldrig har tid eller ork att träna ju. Lyckades komma iväg till gymmet 2 dagar denna veckan och det var nästan den enda egentliga träningen jag fick. Kommande vecka lär det bli sämre...ser bara en dag jag kan gymma då jag jobbar alla andra dagar. Kommer hem alldeles för sent och för trött för att orka träna något alls. Dock är det lite träning på jobbet med spring och lyft fram och tillbaka och min vikt brukar ändå hålla sig något sånär i schack de veckor jag jobbar mycket så förhoppningsvis ska inte vågen göra alltför mycket narr av mig imorgon...

Matmässigt då? Tja humör/deppmässigt har veckan inte alls varit bra. Snarare tvärtom. Det fanns ju småkakor bakade i huset förstår ni och i ett huj hade jag ätit upp 3-4 stycken av dem. Efteråt mådde jag så illa som nog berodde på ovanan av kakor helt plötsligt, dåligt samvete och äcklande gentemot mig själv försökte jag spy upp det igen (för skrämda läsare kan jag dock påpeka att det var första gången jag ens försökt och att inget ens kom upp plus att jag blev utskälld av Mathias för det...). I helgen var det så dags igen. Jag har fått påpekat för mig att jag kan äta popcorn. Att popcorn inte är så onyttigt och att om man ska äta något snask så är det popcorn. Mhm...men de som sagt det visste inte att jag denna helgen skulle på bio och dessutom vara hos Mathias där det fanns en hel 3pack Micropop i skafferiet. Kort sagt, jag mår skit. Magen är orolig och vågen lär inte vara min vän imorgon. Med de orden och planen att gå och veckohandla härnäst lämnar jag biktbåset for now... 


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0