Träning vecka 29



Ja jag säger ju inte att det har varit en supervecka träningsmässigt men det blev bättre än förra veckan. Sedan så skyller jag på att jag har jobbat en hel del och inte hunnit träna mer, fast har ju märkt att det är ganska bra träning att vara på jobbet också så sörjer inte så mycket. Från och med vecka 31 ska jag, som sagt, försöka få tillbaka vardagsträningen med mer cykling och dagliga promenader också så då lär siffrorna stiga igen. Knappt 4 timmars regelriktig träning på en vecka...hm det är långt ifrån de dagar då jag skulle ha minst en timmes träning om dagen...

Postat av: mamma

Men du 4 timmars träning i veckan är väldigt bra.

2011-07-24 @ 19:41:49

Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0