Träning vecka 30


Tja, det var bättre än förra veckan men ändå ingen höjdarvecka träningsmässigt. Nu när den intensiva jobbperioden är över ska det dock bli ändring på det. Har 4 stycken gympass inplanerade nästa vecka (måndag, onsdag, fredag och söndag) och de andra tre dagarna blir det promenader. Det var länge sedan jag tog en hederlig promenad i träningssyfte faktiskt. På senare tid har det mest varit för jag skulle förflyttat mig. Aja, bra att det ska sluta regna för ett tag nu i alla fall så man dessutom har lust att gå ut och gå.

Invägning imorgon och jag måste säga att jag är lite nervös. Jag smygvägde mig i fredags för att veta hur jag låg till innan helgen men i helgen har det blivit minimalt med träning och så. Har i och för sig ätit okej men ändå.. Känns som det kan gå hur bra som helst i veckan men sedan åker jag ner till Malmö och slöar till varannan helg och då går man back lite. 2 steg fram och 1 tillbaka en sådan vecka ungefär...



Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0