Vilodag? Pyttsan, massa att göra

Skönt med en ledig dag emellanåt. Har jobbat måndag (halvdag) och hela dagen i går och sen ska jag jobba heldag både torsdag och fredag så skönt med ledigt idag. Hade dock helt glömt bort det då jag vaknade av alarmet klockan 7 i morse. Oj, nu måste jag upp på en gång, inte snooza nu etc etc. Kom dock på innan jag hann kliva upp att jag faktiskt var ledig idag och anledningen till att alarmet var satt så tidigt var att jag har en del att göra idag. Men det var två svettiga minuter...

Aja, första punkten är avklarad iaf, städningen av buren. Har bokat tvättid mellan 4 och 8 ikväll så det blir innan Sverige-Japan i Fotbolls-VM och under tiden kan jag plugga. Nästa punkt blir att åka in till stan och träna. Sådana dagar är trevliga, då jag kan åka in och bara träna och sen åka hem igen, inte göra något annat om jag inte känner för det (ex. jobba, handla, åka till skolan etc). Bara in och sen hem igen. Det blir så liten väska med :P. Fast idag tror jag att jag ska gå en sväng på Kristianstaddagarna innan jag åker hem igen. Det ska tydligen regna imorgon så planen att gå då verkar skita sig.

Kanske blir lite träning efter jobbet imorgon kväll också. Hade ju egentligen tänkt ta en powerwalk el. något sånt då men är man ändå i stan så...får se hur trött jag är efter först bara...

Snart dags för träning som sagt och blir både styrketräning och crosstrainern idag också. Full styrka och försöka en timme (minst) på crosstrainern. Det vill till att det iaf är något hyfsat på tv:n då så man inte blir helt less på att trampa där. Det är lätt och kul men det underlättar om man slipper stå och trampa i ingenmansland, lite underhållning gör det hela lättare och man kan trampa ett helt program utan att man tänker på det.



Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0