Actic från och med nästa vecka :)

Yes, har hittat en träningskompis :). Det ska bli så mycket roligare att ta sig till gymmet och gruppträningar när man är två som kan peppa och sparra varandra. Nu tycker jag ju det är mycket roligare med träning (än när jag tränade på fitness för 1,5 år sedan) så ingen risk att jag hoppar av. Nu när man har fått igång kroppen ordentligt redan så är det ännu roligare att hålla igång.

Actic i Kristianstad blir det som gäller och de har sommarerbjudande att om man blir medlem nu så drar de inte månadsavgiften (200 kronor, ja mamma jag har kollat med min budget ;)) förrän 28 augusti :). Hade först tänkt ta ett annat ställe i Kristianstad men Actic var billigare, och sånt är elementärt när man är student :)

Ikväll har jag kört ett zumba cardiopass och det var riktigt skönt att få skaka loss lite. Imorgon blir det styrketräning på morgonen och sedan (om det är fint väder...) ett öppet medelpass i Tivoliparken med Friskis & Svettis :). De har på måndags- och onsdagskvällar halv 7 i sommar.

Till en början kan man ju köra ett konditionspass och ett styrketräningspass i veckan på Actic. Sedan se vilket konditionspass man tycker bäst om, zumba eller spinning eller något sånt.

Ett bad vore på sin plats nu :)

Postat av: Mamma

Lycka Till, jag håller en tumme på dig. jag vet att du kommer att lyckas

2011-06-22 @ 17:47:03

Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0