Det gäller att hålla ut till affären stänger iaf...

Jahapp då var det bevisat. Jag måste ha något att göra. Inget i min kropp mår bra av att vara ledig och då har jag bara varit den en dag än så länge... Använde förmiddagen åt att städa och eftermiddagen att tvätta och handla och baka bröd. Känner ändå mig så himla rastlös och vill bara att det ska bli dags att sova så jag kan göra det.

När man har segt och tråkigt drar sig tankarna ner mot allt gott och onyttigt i affären liksom...

Det gäller att stå ut till 8 då affären stänger. Visserligen har Preem öppet till nio eller tio men den gamla Marie säger att det är aaaalldeles för långt dit (även om den nuvarande Marie egentligen skrattar åt det så håller hon med för sitt eget bästa...)

Ska göra egen potatismos ikväll, med lite dill tror jag. Har precis gjort salladstallriken(skålen?) och satt in i kylen. Blev mer än jag planerat som vanligt men det är ju bara bra.

Imorgon bitti blir det att cykla till huset och så lite frön som jag köpte idag till de tomma delarna av rabatterna på baksidan.


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0