Får och får inte

Jahapp då är man hemkommen från läkaren nu då. Fick väl inte veta så mycket som jag inte redan visste om ryggen men men. Ska äta ipren i 2 veckor nu och ta det lugnare på träningen så ska det nog gå över snart...

Får:

Simma
Cykla
Crosstraina
Styrketräna
ej alltför fartiga träningspass

Får inte
Springa
Zumba
Lyfta tungt

Mhm, så där rök min kondition nu då :( måste börja om med löpträningen om några veckor (hon sade ingen tidsgräns på hur länge detta gällde så jag säger max 2 veckor och sen får jag se) och se hur det går. Startskottet den 8 juli känns alltså ganska avlägset just nu (eftersom det är ganska precis 2 veckor dit) och känner mig även orolig över orderinvestloppet 24 augusti, att jag inte ska komma i form). Det här löpåret känns inte alls som det blev vad jag hade tänkt :(. Hade ju tänkt göra 10 tävlingar i år och hittills har jag gjort 2 och skippat 2...

Sedan får jag inte zumba heller, synd nu när jag börjat gilla det igen. Simning ska vara bra både med tanke på kaloriförbrukning och hälsosamt och för bra för alla muskler men...jag är inte på simhumör just nu. Hade ju i och för sig tänkt börja cykla till Tydingesjön och ge mig ut och simma där men får se när man ska ha tid till det i så fall. Får ju nästan lägga en hel halv dag till det och så måste någon passa ens grejer med.

Ja jisses, ska bli kul (or not...) att se vad man väger om en månad :(

Postat av: simmarpassarkompis

Jag hängerr gärna med och passar grejorna, vi kan ju turas om att simma. Jag har ju snart semester. Du det kommer nog att vara bra om en månad med

2011-06-22 @ 17:39:26
Postat av: Tesse

Du kommer att fixa dina mål ändå. Förstår att det är irriterande när du kommit igång med träningen, men jag tror inte att det är någon kris om du håller uppe några veckor. Fortsätt med promenader och sånt du får göra. Jag trodde ju att min kondis var kapput inför tjemilen med tanke på att jag typ inte sprungit något det senaste året, men det gick bra ändå, förmodligen tack vare promenader och liknande. kram



Krya på dig!

2011-06-22 @ 20:22:18

Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0