I'm FREEEEE!

Så himla skönt trodde jag aldrig det kunde vara att ha blivit färdig med allt :). Och på en så solig dag också. Det här är toppen :). Jag tog verkligen rätt beslut när jag punktmarkerade mig framför datorn för 4 timmar sedan med målet att bli klar med allt idag. Visst hade jag kunnat fortsätta sprida ut det men lika bra att bli klar med allt på en gång. Det resulterade i att jag nu inte har ett skit att göra ända till nästa torsdag (då jag ska in och jobba :)). Den innebär hela 7 dagars ledighet :) Har visserligen en städ- och tvättdag imorgon men skit samma, det är bara en dag det.

Nej, nu ska jag skicka in sista skolarbetet för i vår och sedan fixa något riktigt gott till lunch. I eftermiddag blir det rabattfixning och styrketräning. Sedan kanske en löprunda ikväll :) vem vet ;)

Hade ju egentligen cykling på schemat idag men tar det på lördag istället då jag och älsklingen ändå ska cykla till Broby marknad. Sedan lägger jag lördagens power walk på fredag och tar fredagens styrketräning idag... oj vad rörigt...tur man har en (fullklottrad) almanacka :)


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0