Jag har en galen idé

Som rubriken säger har alla kugghjul uppe i huvudet börjat jobba på högvarv nu. Fick en idé igåreftermiddags och igårkväll när jag hade gått och lagt mig utvecklades den tanken till något mer avancerat och spännande. Man får verkligen alla bra idéer när man har gått och lagt sig. Nu ska jag  alla fall försöka knåpa ner den på datorn och få koll på alla tankar. Sedan får vi se om det ens blir av, om det blir av men inte i den omfattningen jag tänkt eller om det blir sommarens mastodontprojekt...

Jag har bränt mig på ryggen :(. Låg ju ute vid sjön och läste och solade i två timmar igår mellan 10-12 (jag vet, den tiden man verkligen inte ska sola) så nu svider det enormt nedanför nacken och mellan skulderbladen. Att dra bak skulderbladen är inte att tänka på då det gör så jädra ont :(

Idag blir det att ta det lugnt nästan hela dagen. Tvätten och disken är ju gjord och det är så himla skönt. Så idag blir det plugg och sola (framsidan denna gången) på förmiddagen. Sedan åka och titta på syrrans hus i eftermiddag och sedan ett pass på Actic ikväll. Bara ryggen (den brända delen dock eftersom jag knappt känner av svanken längre, peppar peppar) som sabbar dagen

Har ett år med Mathias idag btw :)<3 Synd att man inte åker ner förrän imorgon menmen, får fira lite extra då :)

Postat av: mamma

Jag är mycket nyfiken på din galna idé;)

2011-07-01 @ 18:18:04
Postat av: mamma

Jag är mycket nyfiken på din galna idé;)

2011-07-01 @ 18:18:29

Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0