Jag visste jag skulle ställt klockan...

Det var väldigt mysigt att vara och bada idag och till och med lilla skrutten verkade tycka om det. Men hon var himla trött så fick sova sen. Efteråt tog vi bussen till Karin (tur att det finns sommarkort så det inte kändes så slösaktigt...) och laga och åt middag.

Sen när jag kom hem så tänkte jag ju vara duktig och läsa den kurslitteratur jag planerat till idag...ah synd bara att jag la mig i sängen för att göra det. Jag blev trött på en gång och tänkte att lite vila kan jag väl ta. Hade först tänkt sova en halvtimme bara men kom så fram till att jag skulle få sova så länge jag behövde. Ah, det var ju inte så smart...Klockan 4 typ somnade jag och vaknde väl till ett par gånger men beslöt mig ändå för att sova vidare, var så himla trött ju. Slutade med att klockan blev kvart över 7 innan jag kom upp...jikes.

Så blir att laga middag nu, se lite på tv och försöka läsa boken sedan istället. Jag kommer säkert inte att somna så tiditgt...tur man har sitt avbrutna harry pottermaraton att ta itu med om natten blir för tråkig.. ;)

Postat av: Karin

Fast den lilla pluttsträckan men buss är inte så kort egentligen. Tror det tog en kvart för mig att cykla.

2011-06-28 @ 22:30:28
URL: http://bonnvett.blogg.se/

Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0