LCHF-dietsmardröm

Idag kommer jag nog inte komma ur lägenheten på nästan hela dagen. Nu först blir det att diska, röja i köket och städa marsvinsburen. Sedan städa lite i övriga lägenheten, ner och tvätta klockan 12-16.00 och sedan efter det bada, frisera och klippa klorna på marsvinen. Hm, får se när jag lyckas klämma in den inplanerade power walken på minst 40 minuter. Någon gång mellan 13-15.30 antar jag när tvätten torkar. Bara det inte regnar då så :P

Hm, nähä och mer då?

Jo huh, jag drömde inatt om att jag hade gått upp skitmycket av LCHF-metoden och att någon (behöver inte peka ut nån:P) sa att "ja du har nog lagt på dig och blivit lite rundare". GAAAH! Och att jag sen inte kom i mina nya shorts längre och att allt bara var typ hopplöst och jag kände för att ge upp etcetc. Aja, den nya dietens öde avgörs på måndag. Sa ju först att jag skulle ge den två veckor och det ska jag med, om den inte strulat till det alltför mycket redan. Vill liksom inte gå upp en massa igen (om nu så är fallet) bara för att jag ska testa en ny diet. Funkar den inte för mig just nu så går jag hellre tillbaka till min gamla diet där jag hittills gått ner 17,5 kg så jag vet ju liksom att den funkar...

Så: har jag gått upp mer än 5 hg på måndag då byter jag diet på en gång. Mindre än 5 hg eller stannat på samma eller gått ner, då ger jag det en vecka till och testar.

Postat av: Tesse

Hu sicken dröm. Skönt att vakna antar jag =) Verkar som en klok tanke kring dietval. Intressant att testa lite olika dieter, men skönt att veta en som funkar om ingen annan gör det. kram

2011-06-23 @ 11:18:14

Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0