Nä nu räcker det med det här sim-kortet

Nej nu är jag så trött på min mobil. Eller ja, egentligen är det simkortet jag bara vill kasta åt pipsvängen. Flera gånger med min gamla mobil kunde det komma upp att "sätt i sim-kortet" eller "sim-kortet inaktivt" helt utan anledning. Då kunde jag plocka ut det, torka av det, blåsa lite och sätta in det och sen funkade det igen. Det trasslet var en av anledningarna till att jag dessutom köpte ny telefon.

Men nu skiter det sig fasiken igen! Pratade nyss med mamma i telefon och helt plötsligt så bröts det. Trodde det berodde på att batteriet var slut men nähä då. Det stod på skärmen "sätt i sim-kortet" innan den dog och nu har jag försökt säkert femtielva gånger att få igång den och det funkar inte! SÅ FRUSTRERAD OCH ARG (och det är sådana här stunder som man ångrar att man inte har en stationär telefon också)! Så mamma om du läser det här innan jag lyckas få kontakt så vet du vad som hände.

Aja, hrm!

Dags att städa idag då alltså. Och så verkar det som det blir en sväng in till stan och Telia också. Grrr!


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0