Nej ikväll orkade jag bara inte

Tanken var ju att jag skulle ut och testa min 2,5km runda ikväll men jag var väl ganska tveksam redan då jag cyklade iväg. Tidigare idag hade nämligen jag och Mathias <3 cyklat till Tydingesjön och tillbaka. I runda slängar en tripp på 22 km på 80 minuter (med en knapp timmes vila vid vattnet emellan) i väldigt varm sol och motvind på vägen tillbaka. Cykelturen var väldigt mysig och inte alls så jobbig som jag minns den från min barndoms dagar (då jag cyklade på en 3- eller 0-växlad cykel...).

Som sagt, efter den prövningen var jag lite skeptisk till att löpträna ikväll men gav mig ändå iväg. Redan från början kände jag att det var helt fel beslut. Jag hade ingen ork eller lust alls i kroppen och det slutade med att jag tog en power walk på drygt 1,5 km istället. Visst jag fick motion iaf och hade ju redan cyklat en massa idag men usch vad besviken jag var på mig själv :(. Men en massa mörka tankar kom åt en då man redan kände sig ur form och traskade fram i sin ensamhet liksom.

Ikväll blir det ett bad och en kopp te. Sedan sängen. Imorgon ska jag se om jag hittar något fint att ha på älsklingens student på lördag. Annars blir det styrketräning inomhus iaf. Har hört talas om dåligt väder imorgon nämligen...

Postat av: promenadkompisen

De här dagarna finns oxå. Har ni gjort en så´n runda så slappna bara du av och försök att känna dig nöjd med eftermiddagen som var med sol, cykel och älsklingen som sällskap

2011-06-06 @ 21:55:05
Postat av: Benita - IAATC.se

Re: Tack, jag är verkligen så lycklig :)

2011-06-07 @ 14:36:59
URL: http://www.iaatc.se

Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0