Nygammal jeanskavaj i storlek 44 :)

Dagen börja på samma sätt som igår, med en god och mättande omelett. Nu e det snart dags att bege sig ner mot Malmö igen. Studentfest i eftermiddag och blir min nygamla kavaj då. Hittade den (okej, mamma hittade den) hemma i huset igår. Är en jeanskavaj jag hade för flera flera år sedan och när jag såg det var storlek 44 tänkte jag att "nä, inte på år och dar kan jag ha den" men testade den i alla fall och det gick faktiskt :). Hur kul som helst att kunna variera sig med den också nu.

Imorgon får man se hur det blir. Ska åka hem någon gång på eftermiddagen så man hinner träffa brorsan lite och sedan få lite egentid också. På dagen blir det inte Glimminge Hus i alla fall, blir nog för dåligt väder för det :(. Så hittar vi på något blir det nog Jägersro med American Days (och Cowoys :)) istället.

Får leta efter någon ersättning till mina nutrilette bars i fortsättningen. Såg att de innehåller för mycket kolhydrater så får bli något annat...kanske lika bra i och för sig då jag nästan börjat se på dem som godis. En last är en last och väldigt sällan en bra sådan. Så fort man äter något som tröst, tidsfördriv eller sällskap så är man i farozonen. Får la hitta en last som är lite nyttigare. Gurka eller nåt sånt :P ...


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0