Päron vill bli timglas

Hm jag vill tappa fler centimetrar runt buken och inte bara mellan midjan och buken. Står jag vänd med sidan mot spegeln så är partiet från under bysten ner till midjan och lite nedanför ganska smalt men sedan blir det som en hm...jädra boll med magen och rumpan. Från sidan ser jag verkligen ut som ett päron :P Tycker allt att magen kan bli lite plattare så det inte syns så tydligt och jag får en mer timglasform.

Åt korv stroganoff med lite grädde och sedan blomkålsris till middag idag och det blev verkligen himla gott :). Sånt här som zuccinispagetti och blomkålsris är ju inte bara nyttigare än pasta, ris och sånt. Det går mycket snabbare att göra och man känner sig inte lika uppsvälld och däst efter maten heller :)

Nu blir det att plugga ett par timmar, sen ner och handla och sedan till huset. Blir inget löppass ikväll har jag bestämt mig för men en promenad borde jag kunna klämma in i alla fall.

Postat av: Tesse

Förstår att timglas är målet, men tänk så här på vägen dit: päron är bättre (hälsosammare) än äpple =)

2011-06-20 @ 08:52:11

Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0