Snart brakar det lös

Har varit inom Kristianstad och ätit lunch med Mathias<3, köpt en klänning till hans student på lördag och sagt hejdå vid tåget då han åkte.

Angående klänningen då :)
Först gick vi inom Åhlén och jag tog säkert 7 olika plagg som såg snygga ut och fanns i min storlek. Sedan i provhytten funkade ingenting. Jo allt passade men det var antingen stort som tält (långa, lediga klänningar kanske är inne nu men är inte snyggt på oss lite rundare typer) eller supergenomskinligt och i vissa fall både och... Aja, vi knatade in på H&M istället och jag hittade genast en superfin blåmönstad klänning och en likadan i rött för 99 kronor. Tog en var av dem (var dock lite misstänksam eftersom de bara fanns upp till L) och tänkte att det la var lika bra att gå upp om BiB också och hittade en jättefin blommig klänning där som jag också tog med mig. Alla tre klänningarna satt snyggt men den blommiga satt åt lite för mycket i midjan men var för lös i ryggen (ett fenomen jag inte förstår) så det fick bli den röda för 99 (det var även Mathias favorit så valet var ganska enkelt).



Helt väldigt underbart fantastiskt glad att jag faktiskt lyckades hitta en fin klänning (vilket inte händer ofta) som dessutom kom från "det vanliga folkets avdelning" :) Det är inte utan att man känner sig lite normal ;)

Nej, nu ska jag bunkra upp med inspirationstidningar, korsord, peppböcker, jordgubbar och litervis med vatten och invänta det annalkande ovädret. Får bli lite styrketräning sedan också. Förhoppningsvis håller åskan uppe under fotbollsmatchen ikväll så jag kan träna då.. :)

Postat av: coffincutie

lös och ledig långklänning kan visst vara snyggt på 'rundare typer. mvh tjock_tjej_89

2011-06-08 @ 07:20:01
URL: http://coffincutie.blogg.se/
Postat av: En som oxå har svårt att hitta rätt modell

vad roligt att du hittade en klänning där du förut inte hittat något, envishet ger resultat. Åh det där med klänningsmodeller det är ju väldigt inviduellt. Tur att det finns olika så att var och en hittar efter sin smak.

2011-06-08 @ 08:30:08

Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0