Stressigt värre

Det blev stressigt nu på förmiddagen och vid lunch men det ska snart vara lugnt igen. Kom hem vid fem i halv tolv och hade ju fått tvättid klockan 12 så innan dess skulle jag fixa i ordning tvätten och städa marsvinsburen och sedan äta lunch nu innan jag ska ner och handla med mamma halv 1. Puh... Men från och med halv 2 verkar det vara ganska lugnt iaf så ska passa på att ta det lugnt och fixa matlådor till jobbet. Inte lönt att sticka ut och träna än iaf i den här värmen. Tycker ärligt talat det var lite synd att det inte blev någon åska igår. Nu bygger det liksom på och blir ännu kvavare och tryckande varmt, inte sådan molnfri skön värme då alltså...

Nej, nu hoppade mina mackor upp ur rosten så dags att slänga i sig ett par mackor och sen ner till affären. Mobilen funkar nu igen btw. Fick nytt simkort så nu reder den sig igen, skönt det.



Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0