Studentnalleboden nästa

Morgonens styrketräning är avklarad (blev 45 minuter) så nu är det dags att bre en fralla att ha med sig till jobbet (matlådan blev ju klar igår). Det blir rena rama studentnalleboden idag med massa som kommer och köper det i sista minuten typ, således massa kunder idag så får se om man hinner med något annat :). Ska se om jag hittar något passande studentdjur till Mathias också som ju tar studenten imorgon :).

Ikväll ska jag ge mig på min nya löprunda också, gick ju riktigt bra igår, och hoppas att det inte regnar eller åskar just då jag ska ge mig ut.

Postat av: Jennie ♥

hej tjejen! jag vill med gå ner i vikt, kan du ge mig några råd?

2011-06-09 @ 12:57:40
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0