Under 9 minuter på rundan idag :)

Dagens träning är då avklarad och snart hela dagen också. Löpningen gick skitbra ikväll, jag kunde hålla ett lite högre tempo än tidigare och jag sprang nästan upp för sista backen också. Var inte helt slut då som jag brukar utan började trampa på och ökade frekvensen just för att "bli av med skiten" och det var inte lika jobbigt som jag trott. Sedan efter ungefär en tredjedel så började jag gå istället. Var ändå ganska trött och tänkte att jag ju ska göra veckans bästa lopp imorgon så kan spara mig lite ;)

Vad det blir att hitta på imorgon vette katten. Jag och Mathias hade tänkt cykla till Wanås men såg att det kosta typ 100 spänn att gå in så tror inte det... Men vi ska ha en mysig utedag iaf så vi får se hur och var det blir.

Sedan börjar en ny vecka med invägning och sånt. Jobb på torsdag och fredag iaf och sedan ner till Mathias och hans student på lördagen :)


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0