Inget träningssug, dock sug på socker :(

Inget sug att träna idag alls:( känns inge bra eftersom jag inte tränade något igår heller. Visst hade kanske kunnat gå en sväng för det är soligt väder och så men känner verkligen inte för det. Vill kunna fortsätta med 2 pass om dagen men då borde jag ta ett nu på förmiddagen och tja... känns inte lika kul som innan. Har inte gått upp något men har ju inte gått ner något heller så står lite på stand-by.

Hade ju kunnat ta ett zumbapass cardio nu eftersom jag har skivan här hemma och e bara att sätta i datorn. Men litar varken på hälen eller knäet.

I eftermiddag ska jag åka en sväng till stan med mamma för att lämna en biblioteksbok och fixa vit marsipan till nästa helgs tårtor. Ikväll e det Ullared:P. Lite intelligensbefriad tv att se på lagom till kvällsmaten.

Annars idag blir det att hämta upp tvätten vid 12 och skriva lite på skolarbeten. Både respons och litteraturdiskussioner. Skönt att ha "allt och inget" att göra. Då kan det vara lite trevligt att sätta sig vid datorn med lite skolarbete. Duktighetspoäng och tidsfördriv i ett.

Nä, det får bli lite zumba nu iaf. Sen lite skolarbete. Måste få lite träning gjord idag iaf.

Postat av: Tesse

Kämpa på Marie, inte ge upp nu! Bra att du gick och tränade lite zumba. Jag testade ju det igår och det var faktiskt riktigt kul tyckte jag. Så jag ska göra det fler gånger.

2011-03-07 @ 16:18:28

Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0