Nä, jag orkar inte med armadan idag

Det får bli en promenad på morgonen idag också. Jag är helt enkelt inte på humör att trängas med armadan i bassängen idag. Dessutom har jag teckningslektion efter lunch och vet hur trött jag blir efter simningen så vill i alla fall vara alert på någon sådan.

Så nu innebär det att jag inte behöver åka in till stan förrän vid tio över elva ungefär. Skönt att ha 4 timmar att ta det lugnt på. Tja, 3 timmar ungefär eftersom jag ska ut och gå med. Men ändå stor skillnad jämfört med tidigare målnings- och teckningslektioner som jag också börjat halv 1. Då har jag ju haft sovmorgon och inte gått upp förrän 9-10tiden. Nu går jag upp vid halv 7-7tiden nästan varje dag och är pigg. Man får så mycket mer gjort då verkligen. Å andra sidan kan man (som jag de senaste dagarna) vara rastlös vid 7 på kvällen redan. Så man får sprida ut uppgifterna lite mer kanske ...

Igår kväll blev det lugn träning med armhävningar, situps etc i en halvtimme ungefär. Ville få kroppen helt bra innan jag började med zumba och långpromenader igen. Nu känns det dock helt ok. Yrseln är helt väck för tillfället så blir en långrunda nu i förmiddag och ett zumbapass ikväll.



Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0