Pretty in pink

Idag var jag uppe tidigt (alldeles för tidigt tyckte jag). Jag stack och simmade 40 längder och gick sen inom jobbet och hälsade på en sväng. Halv tolv hade jag bokat tid för pedikyr. Valde ett ljust rosa lack (Afrodite hm någonting). En angenäm upplevelse måste jag säga. Sen att jag har världens kortaste tånaglar e en annan sak... Var på Hälsa Helhet i Kristianstad och där var verkligen mysig atmosfär och trevliga tjejer som jobbade där
www.halsa-helhet.se
Verkligen ett ställe jag vill gå till igen så får bestämma mig för vilken behandling jag vill göra härnäst och sen börja spara pengar till det.

I eftermiddag har jag slipat till mina naglar och limmat om dem och sedan lackat dem i ännu ljusare rosa lack. Köpte en ny bra fotfil på Hälsa Helhet idag så nu ska här filas :P.

Ikväll vet jag inte hur det blir. Hade tänkt skriva lite men har inte samma skrivarsug som igår. Då skrev jag ju lite nytt men mest rättade jag till, redigerade och satte ihop sådant som jag redan skrivit. Nu måste jag ju skriva helt nya kapitel... :P

Skönt iaf att ha fixat hela veckans uppgifter så är helt ledig resten av veckan. Imorgon blir det bara diska och städa lite och sedan kommer Mathias hit på kvällen :).

Nästa vecka börjar kursen i Marknadsföring, ska bli spännande att se hur det går och vilken inriktning det tar.


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0