Semlor :(

Usch jag har dåligt samvete för att jag inte är ute och går mer idag. Det är så himla fint väder ute nu, verkligen vår, och här sitter jag med skolarbete framför mig i flera timma :(. Känns inte så...hm livsbejakande...eller nåt.
Det var dock lite kallare än jag trodde ute så inte väldigt mysigt att vara ute plus att benen kändes hur sega som helst. Nä jag vill ju inte påstå att jag tog tillvara på solen så väl som jag hade kunnat.

Dessutom är det fettisdag idag... förra året gick jag ner till kondiset och köpte en semla nästan så fort jag vaknat men icke-sa-nicke idag inte. Väldigt jobbigt dock "bara idag, snälla, det är bara idag" med alla möjliga semmelprat både på radio och tv. Kommit fram till att min drömsemla nog skulle vara en weinersemla med vaniljkräm och chokladgrädde. Hrm, menmen...

Nej, dags att skriva lite respons på kursares texter. Skönt att kurserna ligger lite omlott nu i vår så jag inte har 10 responer att skriva på samma gång utan att det blir 5 åt gången. Sedan blir det lunch (torsken ligger på diskbänken). Eftermiddagen är ännu relativt oplanerad men det ger sig nog.


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0