Viva Åhlénsia (eller nåt sånt)

Dagen har börjat bra och känner att man är full av energi men också har en del att göra...

Var i bassängen redan klockan 8 och som mest, under den timmen som jag simmade mina 60 längder, så var där 3 personer så det var väldigt lugnt och skönt. Kändes dock som det gick himla segt och långsamt idag så gav upp efter en timme som sagt. Hade tänkt simma typ 80 längder egentligen men den varma duschen lockade för mycket...

Sedan gick jag en sväng inom Åhléns eftersom jag hade en sådan där värdecheck på 100 kronor där. Hittade två t-shirts för 200 så det fick gå. Hade iofs strypt mitt klädkonto till den 25 mars... men men nu kan jag rensa ur min garderob lite iaf och behövde mer basplagg. Skönt att äntligen ha hittat en affär man kan gå in i och shoppa kläder utan att vare sig må dåligt eller bli pank.

Sedan blev det en fralla och kopp te på domus innan jag åkte hem igen. Gruvligt trött nu men som sagt, things to do. Ska tvätta klockan 4 och innan dess ska jag hinna städa marsvinsburen, skicka iväg två gamla kursböcker, äta lunch, diska och röja undan lite. Sen när sista tvätten är igång ska jag hem till mamma och pappa och köra ett zumba cardiopass och sen tillbaka hit igen.

Nä som sagt, börja rensa garderoben och sätta på vintergatan står först på schemat iaf.


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0