Avslappnande kväll, morgondagens strapatser

Klar med dagen nu då. Blev 50 minuter styrketräning framför Vänner nyss så nu känner jag att jag kan vara nökd med prestationerna idag. Imorgon blir det att gåen rask runda på morgonen, plugga och sen springa Kristianstad Tjejlopp på kvällen. Blir bara ett varv, således 2,5 km och ska försöka komma under 20 minuter då. Det blev ju 21 minuter idag så bara jag kan springa en eller två minuter till så :). Det brukar bli lite mer fart i en på tävlingar och sen är det nog inte lika mycket uppförsbackar imorgon som jag hade på min runda idag...

Nu är det dags för ett bad och läsa en inspirerande träningstidning. Sen en kopp te framför tv:n i väntan på sängen. Ganska okej om jag får säga det själv. :)


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0