Blir konditionsträning ute i blåsten...

Sådär, dagens skolarbete är klart och lite presenter är inhandlade. En effektiv dag om jag får säga det själv :). Och än är den inte slut heller.

Dagens träning blir 60 minuters konditionsträning. Jag hade tänkt cykla om Wanås och Gryt, ca 30 minuter, men det blåser så in i och Hässleholmsvägen är INTE kul att cykla på när det blåser. Då känns den hur lång som helst och man står nästan stilla och trampar... Så vi får se. Jag ska iaf ge mig ut och springa min 1,5km runda ikväll igen och sedan gå en power walk på 45-50 minuter. Kanske blir lite löpning där med. Vill vara helt slut när jag kommer in ikväll :).

Imorgon blir det jobb hela dagen så skönt att ha fixat skolan idag och ha en vilodag från träningen imorgon också. Då kan jag bara ta det lugnt när jag kommer hem och inte känna att jag har en massa att hinna med.

Nä, nu är det dags för en näve nötter, en flaska vann och lite vila.


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0