En välförtjänt ledig kväll!

Det blir nog inte så mycket bloggande idag för är helt slut!

Har varit och jobbat mellan 10-18 idag och det blev en himla massa uppackande och prismärkning etc etc hela dagen. Det är kul att man har att göra hela dagen men oj vad trött man blir. Det kommer nästan som en chock varje gång konstigt nog, borde ju ha vant mig nu :P

Idag står det iaf vila på mitt schema, både vad gällande skola och träning så det är himla skönt att inte ha något alls mer att göra nu ikväll. Ska hem till mamma och äta middag där (orkar omöjligt laga något själv nu nämligen :P).

Imorgon blir det städa och tvätta och sen bio med älsklingen <3 på kvällen. Måste göra lite skolarbete också och sen träna med såklart. Det blir styrketräning imorgon vilket passar bra då jag ändå har en massa att göra.


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0