Euforidag

Det är verkligen så enormt fint väder ute så vill ut på en gång igen. Hem till föräldrarna och bara ligga ute på gräsmattan eller klippa resten av gräset eller något sånt. Bara vara ute. En sådan här fin dag vill man verkligen inte slösa bort genom att sitta inomhus iaf. (Sen är jag ju på bra humör efter en toppeninvägning i morse också så det bidrar ju lite till det fina vädret ;))

Känns skönt att jag bara har lite skolarbete idag så jag är nog klar med det till lunch. Lunchen idag blir nog kycklingwok med zuccinipasta och lite fetaost.

Dagens träningspass är styrketräning på 50 minuter och kanske min 10minuters löprunda ikväll också när det är sådär klar himmel och svalt och skönt :).

Väldigt fin dag på många sätt :). Dessutom har jag och älsklingen 11 månader idag, extra bra :) <3


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0