Favoritjeansen på plats äntligen :)

Yay, äntligen kommer jag i mina favoritbyxor som jag hade på min inflyttningsfest (augusti 2008) igen :). De är storlek 48 och har ganska hög midja så innan har jag kunnat knäppa dem men det har liksom vällt över :P.

Idag så märkte jag dock att mitt bukmått minskat en del och att det inte är lika stor skillnad mellan midja och buk som det brukar vara (inte lika mycke som kan välla över då alltså) så jag testade dem och de passade :). Det gick att knäppa och inget vällde över (det gäller dock att ha bra trosor som håller in..). De är lite obekväma att sitta i ännu men det går då de tvingar mig att sitta bättre och rakare än innan så det är ju bra...

Nä, äta lite kycklingsallad och se på tv. Sen har jag en hel lista med allt som ska göras idag så ta itu med det efter lunch.

Någon milsrunda har det inte blivit ännu men 45 minuter styrketräning iaf och det är ju något  :)


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0