Grymt trött av värmen

Nu är jag klar med den nästnäst sista skoluppgiften i marknadsföring. Ska börja på den nästsista imorgon. I eftermiddag har jag bara tagit det lugnt. Det är verkligen hur varmt som helst idag så låg och vilade i 1,5 timme efter lunch.

Ska ju iväg och "springa" i Glimåkra ikväll men ska inte åka förrän om 3 timmar så sitter och funderar på vad jag ska hitta på nu. Skulle kunna diska och städa lite så man slipper vakna till stök imorgon. Sen kanske börja fundera på utformningen av nästa skoluppgift också. Det sköna är att teckningskursen iaf är helt klar nu så behöver inte tänka på den någonting. Skrivarkurserna är det 2 uppgifter sammanlagt kvar på och de är myket liknande varandra så blir inte så mycket jobb på dem. Blir marknadsföringen som får den mesta koncentrationen nu men så går den på 100 % fart också.

Aja, ska nog snabbtina lite jordgubbar


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0