Invägning vecka 20

Nu har det gått 16 veckor sedan jag startade så börjar på vecka 17 nu (enligt min träningskalender således).
Egentligen hade jag väl tänkt att börja bara redovisa min vikt varannan vecka för att slippa prestationspress och inte behöva känns skamm då det inte gick bra. Denna veckan har dock varit positiv så redovisar idag iaf :).

Startvikt: 111,2 kg
Målvikt: 68 kg

Nuvarande vikt: 98,0 kg
Viktnedgång sedan förra veckan: - 1,4 kg
Viktnedgång totalt: 13,2 kg

BMInedgång totalt: - 4,7

Kvar till mål 2: 8,1 kg
Kvar till målvikt: 30,0 kg

Sådär, idag blir det som sagt min milsrunda. Vädret ser lite osäkert ut dock... regn och strålande sol om vartannat så vi får se hur det går.

Kom på igår kväll att det är Kristianstad Tjejlopp den 24 maj, bara 2 dagar efter Tjejmilen. Tjejloppet är dock bara på 5 eller 2,5 km (man får välja under tiden man springer) så det lär nog bli en barnlek efter tjejmilen :P. Då är det ju bra jag tar lite intervallträning också i veckan så jag kommer igång med löpträningen till dess.

Efter tjejloppet är det sedan inget lopp förrän Startskotten på Kristianstadsdagarna den 8 juli (5 km) så hinner löpträna en del innan dess och kanske springa mesta av rundan.

Aja, att sitta här får jag inte bättre kondis av...


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0