Invägning vecka 22

Startvikt: 111,2 kg
Målvikt: 68 kg

Nuvarande vikt: 96,7 kg
Viktnedgång sedan förra veckan: - 2,0 kg
Viktnedgång totalt: 14,5 kg

Bminedgång totalt: - 5,3

Kvar till mål 2: 6,8 kg
Kvar till  målvikt: 28,7 kg

Haha, hm var tog 97 vägen? Aja mig spelar det ingen roll att jag bara hoppade över det. Men konstigt är det, och jag fortsätter förundras över det, att jag får störst viktnedgång då jag har en lugn vecka. Alltså när jag tränar lite mindre, typ 300 minuter (5 timmar) än om jag tränar som en galning och tränar nästan dubbelt så mycket och inte tillåter mig vila någon dag då och då. Borde inte det säga mig någonting :P?

Aja, jag har 4 veckor kvar på mitt nuvarande träningsprogram och jag måste säga att det har börjat väldigt bra så förkastar det nog inte än :)


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0