Kan stoltsera med rivsår :P

Hade verkligen höga tankar om mig själv då jag stack till föräldrarna och tänkte tangera gårdagens bravader i trädgården. Idag gav jag mig således på rabatten med nyponbuskar, stora nyponbuskar. Och taggiga...

Det var riktigt varmt ute och det fanns en massa taggiga nedfallna kvistar bland ogräset så rensandet blev en lite större pina än jag trott...trots det gick det snabbare än förväntat. Så en timme, en massa rivsår och lite friserande av buskarna med en igenrostad häcksax så var jag klar :)

Sedan kolkade jag i mig en stor flaska vatten och lite kall frukt som belöning. Nu är jag nyss inkommen från en 30 minuters, svettig power walk i hettan. Men gillar verkligen att vara ute och gå när det är så varmt. Kommer ihåg att jag brukar säga det på sena vintern/tidiga våren då det är lite halvfint och ljummet ute. Att jag längtar tills det är så varmt ute på sommaren så att man måste gå i linne och knappt ens det går. Då man kan känna doften av nyklippt gräs, jord och diverse kroppslukt som tvingas fram i värmen. På något sätt är det najs att gå då :)

Nu blir det lite slappande framför tv:n och sedan kvällsmat. Sedan ger jag mig på min 1,5kmrunda ikväll också innan jag cyklar hem. Blir att sitta med en ny budget ikväll också så jag får det att gå runt utan bostadsbidrag och utan sparpengar.


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0