Knökad dag

Dagens planering är ganska knökad...

Först ska jag in till Kristianstad och inhandla lite presenter (och prova kläder för skojs skull ;)). Sen ska jag göra lite skolarbete och ännu lite mer skolarbete. Sedan blir det 1 timmes konditionsträning, troligtvis 30 min cykling och 30 min löpning, ikväll någon gång.

Å andra sidan blir det inte så mycket att göra imorgon (jobb) och på fredag så får la ta en del idag istället.

Visst katten, ska ner och handla idag också. Hm... kanske får skippa prova kläder på skoj ifall jag ska hinna med allt annat. Hade iofs kunnat klä på mig snabbt och sticka ner och handla nu innan jag åker till stan.. jo så får det bli. Bara komma på vad jag behöver först

Later


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0