Ljusa mornar...hm mummel gruff

Tja jag hade ju tänkt sova länge idag. Men det är jobbigt att somna tidigt (det hade jag dock inga promblem med, skickade ett mycket förvirrat sms till älsklingen igår kväll...:P) och sova länge när det är så himla ljust ute hm mummel gruff. Men å andra sidan, det är himla mysigt också :)

Nu tänkte jag ta och sätta mig med en låång frukost och sen gå ut och gå en morgonrunda. Måste handla hem lite frukt så tar svängen om affären på vägen hem också. (Men Bara Frukt Marie! Pilla Bli Allt annat!)

Sen blir det skolarbete och ta det ganska lugnt fram till jag ska in till stan vid tio över fyra i eftermiddag. Blir ju lopp i Kristianstad ikväll :) Under 20 minute är planen :)


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0