Motionsloppstävling i Glimåkra ikväll :)

Första träningspasset är avklarat nu då. Känner verkligen i framsidan på låren, skönt när man känner resultaten innan man ser dem på måttbandet. Då vet man iaf att det funkar.

Nu blir det ner och handla lite och sedan sätta mig med skolarbete tills klockan blir 5 ungefär. Har alltså ungefär 7,5 timmar på mig till den uppgiften och då borde jag bli färdig. Skummade igenom texten igår så vet på ett ungefär vad det handlar om.

Det sades att det kunde bli 25 grader ute idag... snacka om supernice väder. Hoppas dock det har blivit lite svalare tills klockan 7 ikväll så det inte blir så jobbigt att springa. Det är nog lite ljummet då, passar bra. När jag gick min 4-kilometersrunda förra veckan så tog det ju 43 minuter och satsar på att göra det snabbare idag. Går på max (så hoppas inte benen är stumma ikväll) och lägger in lite löpning också då och då så kanske jag kan få ner det under 40 minuter.

Sedan när mina fötter är intränade i skorna och så så kan jag ha min runda här hemma som träningsrunda som jag mäter min fart och kondition på. Den innehåller både mjuk jordstig, grusväg, gräsmatta, asfalt, uppförsbackar, plan mark och nerförsbackar så tar upp det mesta att träna på.

Hm måste ladda mitt busskort idag också. Segt att inte lönen och csnpengarna kommer förrän om 2 veckor... Men har fått jobb nu på torsdag också så blir mer och mer :). Nice när man börjar komma in där ordenligt. Och det är aldrig tråkigt där heller. Det finns för det mesta något att göra så tiden går fort och när den inte gör det så har man iaf kul :).


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0