Någon annan sprang i min kropp igår, någon mer tränad

Jag börjar tro att jag fick övermänskliga krafter igår kväll. Eller blir man kanske mer beslutsam och får mer jävlar anamma när det är tävling. Minns ju hur lätt det gick igår när jag sprang och att det inte alls gorde ont i fötterna. Idag däremot...

Tänkte ge mig ut på en 2kmrunda uppimot Gryt till. Nja, efter 700 meter får jag kramp i ena foten och efter ytterligare 300 meter krampar båda fötterna. Fram till dess var det inte alls lika lätt att springa som igår heller. Så börjar misstänka att det inte alls var jag som sprang igår kväll utan någon, mycket mer tränad, som tog över min kropp och sprang för mig. Fast idag gällde det ju inget egentligen. Igår var det ju mer prestige.

Hm, ska bara försöka få mig att tro att det är tävling vartenda träningspass nu då...

Blir en dusch nu iaf och sedan sätta mig med marknadsföringsprojektarbetet. Börja på det iaf, lite backround check och sånt. Sen blir det tvätta vid 4 och så styrketräningen ikväll framför Sagan om de 2 tornen (och i sällskap av åskan de förutspått?)


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0