Nya viktbilder tagna

Tog nya viktbilder idag (har tagit var 5e vecka) och man ser verkligen skillnad mellan första och sista. Sedan är det inte så stor skillnad mellan andra och sista men har ju inte styrketränat så mycket (eftersom jag går upp av det) så har inte minskat så mycket. Men har minskat nog 15 cm under bysten och det syns i bilderna från sidan. Sedan e midjan mer markerad nu också såklart.

Idag blir det att gå ut och gå minst en timme och plugga en del. Mathias kom hit igårkväll, vilket var supermysigt :) och vi var uppe vid elden en sväng. Kändes skumt att vara där i år eftersom alla tävlingsstånd hade godispriser. Tidigare år har det ju varit kul men nu kändes det meningslöst för mig att vara däruppe så blev bara en halvtimme typ. Köpte dessutom en grillad korv och blev dålig i magen så fick gå hem iaf. Resten av kvällen hade jag sådan jäkla magknip, för en enda sketen korv.

Najs väder ute idag så det får man ta tillvara på. Maten inte bestämt ännu men har lite idéer på skink- och mozarellafyllda kycklingfiléer. Det kan bli skitbra eller kaos men det får man se.

Imorgon blir det den officiella invägningen och vill inte riskera att jag av någon anledning halkat över 100 igen så får bli en riktigt ordentlig promenad idag. Får se hur länge jag får med mig Mathias ;) men annars får han väl vända efter ett tag. Kan nog bli ganska jobbigt att gå idag för det e så varmt men skönt med, slipper jackan iaf.



Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0