Organiserad inomhuskväll

Kvällens väder lär bli vad det blir. Det var hur varmt och mysigt fram till typ klockan 6. Sen när jag skulle ut och springa strax innan 7 var det himla kvavt och ganska mulet... nu verkar det hålla på och klarna upp igen menmen, skulle det regna så gör det inte mig något då jag ändå inte ska ut mer ikväll.

Nej, har roat mig med att göra ett nytt register till mina pärmar med alla papper och ska ner till affären imorgon och köpa en ny pärm då den jag har nu är smockfull. Snart blir det dags att sitta och pula med en ny budget då den jag har nu är baserad på att jag får bostadsbidrag, vilket jag inte kommer få from juli månad. Sen nu i sommar så blir det ju lite andra pengar i och med att jag kommer sommarjobba och få lite csn för mina sommarkurser så denna budgeten gäller från då jag går tillbaka till det normala i september.

Det är faktiskt ganska trevligt och sitta och pula med sina papper, organisera och sånt. Ja de dagar man är på humör för det vill säga :P. Men nu har jag ju gjort allt annat jag planerat och då kan man sätta sig med sånt "onödigt och jobbigt pappersarbete" som man aldrig avsätter tid till annars.


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0