Sista teckningslektionen

Blev klar med förberedelserna igår och testade den på mamma och det kändes ganska bra. Idag är det ingen nervositet utan mest "så låt mig få gjort redovisningen nu så jag kan vara klar med den här kursen snart". Teckningskursen har börjat lite tråkig faktiskt, liksom skrivarkurserna ibland. Det verkar som om de två grejerna bara komme förbli intressen men inget som blir något seriöst. I takt med att dem kurserna blir tråkigare blir dock marknadsföringen allt roligare så det ser ljust ut iaf :).

Vet inte vad det blir för motion idag, troligtvis någon promenad när jag kommer hem vid 4tiden. Ska försöka få pengarna tillbaka på skorna idag (eller något sånt) och kanske ett par andra imorgon så jag kan ut och springa då. Hade tänkt jag skulle ut och sprungit nu på morgonen och hade satt klockan på halv 7 men tryckte tydligen inte på snoozeknappen iaf så vaknade inte förrän 8...

Har en idé om ett bakgrundscollage till bloggen men har inte så många bilder så blir nog inte än på ett tag, till sommaren kanske.


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0