Tjejmilen idag

Uppe med tuppen (ungefär) en söndag. Anledningen: Hässleholms tjejmil och anmälan senast 9.00 är det som gäller. Laddade om min spelningslista på mobilen igår. Harry Potter ljudbok är väl visst trevligt att lyssna på när man är ute och går för sig själv här hemma men inte idag. Nu ska jag ha tempo och bra takt i låtarna (ballader är således förbjudna)

Vildsvin - Allting är tomt
Vildsvin - Tant Blå
Vildsvin - Lite till
Vildsvin - Saga utan lyckligt slut
Toto - Hold the line
Scorpions - Rock you like a hurricane
Meatloaf & Cher - Dead ringer for love
Black sabbath - Paranoid
etc etc

Får se hur det går idag nu då. Tanken är att jag ska försöka springa lite då och då. Jag ska iaf jogga/"rulla på fötterna" i nerförsbackarna för att minska belastningen. Sen kanske springa en minut, gå två, springa en gå två konceptet. Vi får la se. Förhoppningen är iaf att det ska ta max 2 timmar (och gärna lite mindre). Men det blir nog ingen risk att man går/springer i ingenmansland idag (som det blev ibland i Glimåkra). I den klassen där var det med kanske 50 personer och till tjejmilen idag kommer det kanske 500...

Nä nu ska jag försöka få upp älsklingen ur sängen, vi ska åka 8 och han nannar gott ännu.


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0