Träning á la Annika Sjöö

Sådär nu har jag fått hit artikeln från expressens senaste bilaga. Det fanns ett träningsprogram och övningar med Annika Sjöö (från Lets Dance) som jag tyckte verkade "ge det en chanisit". Styrketräningsprogrammet tar ca 30 minuter så lägger till lite övningar från mitt eget program också för att få ihop en timme.

Träningsschema v1
Måndag: Annikas hemmaövningar (plus mina egna)
Tisdag: Vila Här här gjorde jag hennes hemmaövningar och en löprunda på 11 minuter istället
Onsdag: Valfritt konditionspass på 60 minuter (tex spinning, löpning, dans, crosstraining etc)
Torsdag: Vila (passar bra eftersom jag jobbar imorgon)
Fredag: Annikas (plus mina egna) hemmaövningar
Lördag: Power walk minst 30 minuter (jag satsar på en timme)
Söndag: Vila

Nej, middag var det dags för nu! Blir linsgryta med kyckling :)


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0