Träning vecka 21 med reflektioner



Okej jag vet att det inte är så bra facit från förra veckan men jag tänker inte döma ut det förrän jag har läst av vågen imorgon. Förrförra veckan var extrem också då jag tränade 640 minuter och denna veckan 247 så att ha två sådana veckor bredvid varandra kan se dåligt ut men behöver inte vara det. Det är bara med två olika inställningar jag börjat veckorna.

Jag tänker faktiskt ge det här 5veckorsprogrammet chansen hela vägen ut och inte förkasta det imorgon eller nästa måndag om det inte skulle ge fullt önskat resultat. Skulle det inte funka, okej då vet jag det efter 5 veckor men då har jag iaf gett det en ärlig chans. Det är inte så att jag behöver stressa. Visst hade det varit kul att nå sin målvikt innan nästa påsk exempelvis men gör jag inte det så är det ingen stress. Jag kommer iaf vara en bit på väg och jag kommer ha mer tid på mig till viktnedgång och träning än om jag inte hade börjat alls...



Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0