Veckans planering

Från och med nu är skorpor bannlysta för mig. För gott.

Dessutom är det slut med lugna promenader. Antingen ska det nu vara power walk eller joggning. Jag ska inte komma hem och bara vara trött i kroppen (ben, fötter och så) utan även trött i lungorna. Jag ska verkligen ha tagit ut mig till max och tränat kondisen varje gång. Jag kanske får kramp i fötterna men då får jag väl få det då!

Dagarna kommer att innehålla en runda på minst 40 minuter och ett styrketräningspass på minst 40 minuter också. Alltså kommer jag träna minst 80 minuter om dagen. Och jag ska inte tillåta mig själv att skjuta på en tränint och träna mer en annan dag utan varje dag ska innehålla minst 80 minuter! Jag har tid till det och då ska det ordnas också.

Angående maten så ska jag ha i mer chili och vitlök då detta är förbrännande. Även te sägs vara det så det ska bli en kopp om dagen.

Nä, dags att lägga en droppe i Sus öga så det inte torkas ut nu när hon går på antibiotika.

Postat av: Anonym

Var inte för hård mot dig själv, unna dig även att slappa och göra ingenting ibland

2011-05-09 @ 12:13:09
Postat av: Marie Bildén

Även kanel är bra för förbränningen. Gott att ha på fil.

Glöm inte ge musklerna lite vila någon dag ibland bara, så kroppen hinner återhämta sig, annars är det lätt att dra på sig skador.



Du är duktig Marie! Fortsätt så!

Kramar

2011-05-09 @ 22:05:13

Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0