Yes det funkade :)

Trodde verkligen inte middagen skulle gå att genomföra eftersom jag både skulle öppna filéerna, fylla dem, panera dem och få dem att hålla ihop men det funkade ta med tusan :). Blev överlycklig när jag vände den efter ca 6 minuter och såg den var helt gyllenbrun.

Dagens middag blev alltså dubbelpanerad kycklingfilé, fylld med skinka och mozarella med ris och sallad (toppad med mozarella såklart ;)).

Träningen för veckan är också färdig nu och det blev ca 7,5 timmar så klarade av det med:). Sedan har jag börjat kolla på den stora uppgiften till marknadsföringen också så är igång. Bara lite kvar på bildarbetet och sen e det helt klart också. I veckan får jag reda på vilka sommarkurser jag kommer in på och kanske även vilket jobbeschema jag får i sommar.

Ett extra glas mjölk nu kanske, eller lite te.


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0