3 starka 30minuterspass idag och ensam egentid ikväll

Idag har jag tagit träningen i 3 stycken halvtimmespass. Dels blev det variation och dels blev alla passen "fullt-ös" då man inte hann bli trött. 30 minuters styrketräning, 30 minuters wiifitness och 30 minuters powerwalk. Det var himla skönt väder idag så ångrar att jag inte var ute längre men blev så himla trött :(. Inser att förra veckans konstanta och outtröttliga pluggande kommit ikapp en nu och får väl bara vänta på att jag har sovit ikapp helt enkelt.

Ikväll åkte <3 hem till sina föräldrar något dygn för att gå till tandläkaren och hämta upp lite mer grejer hit. Saknar honom redan men har haft en kväll för mig själv och det har varit ganska skönt, om än ensamt. Blev lite Vänneravsnitt, bad med scrub, nagelfix och läsning av Elle. Hittade lite annonser där som jag kan använda till första uppgiften i Bildteori i skolan så ska kolla mer på det imorgon. Såg genast de små reklamtecknen som nämndes på första föreläsningen och i boken så kände lite aha-upplevelse där :).

Imorgon blir det också en längre promenad. Får hoppas att det fina vädret håller i sig bara. Har Utvandrarna på ljudbok på mobilen så saknar inte underhållning i alla fall. Har redan läst serien men då det blir för tungt i sådana böcker så skummar man lite för mycket...på det här sättet missar jag inget. Sen blir det mitt tredje pass i WiiFitnessens 30dagarstmaning också. Har egentligen vila imorgon och träning på lördag enligt det programmet men är borta i stort sett hela lördagen så får flytta passet till imorgon istället. Tog medel på intensiteten men kände idag att jag nog kunde tagit hard faktiskt för jag orkade med råge :).

Postat av: Jonna

Jag har inte svårt när jag är borta på kalas, men det är just när jag VET att det står en stor god tårta i kylen..!

2011-11-10 @ 21:33:33
URL: http://attblimindre.blogg.se/

Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0