Då var första cirkelträningspasset (överlevt?) avklarat

Denna dag har varit riktigt bra och ska snart gå och lägga mig så inte något mer som kan gå fel egentligen. Började dagen med att ta mig i kragen och äntligen göra klart den andra bildanalysen så nu har jag bara den egna annonsen kvar att göra med. Sedan gjorde jag dagens pilatespass på 15 minuter innan jag åkte till stan. Där blev det inlämning av min gamla vinterjacka på Stadium och inköp av en julklapp innan jag jobbade i en 4 timmar.

Ikväll var det så premiär för mig på cirkelträningen och det var smått förvirrande när instruktören gick igenom alla stationer men det löste sig. Det knäppa var att innan var jag mest nervös att jag inte skulle klara det rent tekniskt. Att jag kanske inte skulle orka rent fysiskt...det hade jag helt förträngt. Det var 12 stationer som vi skulle göra 30 sekunder i åt gången på och i 4 varv. Efter 2 varv fattade jag inte hur i hela friden jag skulle palla två till men det gick faktiskt. Det 1,5 sista gick jag på sparlåga och var egentligen inte medveten om hur jobbigt det var.

Vet inte hur många gånger jag tänkte "det här gör jag aldrig igen!" men i nästa sekund kunde jag komma på mig själv att tänka "det skulle inte förvåna mig om jag glömt hur jobbigt det var på söndag och bokar upp mig på nästa veckas pass då:P."

Aja, nu blir det att skriva om Cirkelträning till min hemsidan och sedan blir det sängen. Trött och öm i hela kroppen.

Postat av: Benita - IAATC.SE

Du är grym som har det tankesättet som du har! Jag tror stenhårt på dig!

2011-11-29 @ 22:32:57
URL: http://iaatc.se

Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0