Den värsta veckan någonsin..

...ja träningsmässigt menar jag då.


Det vart himla svårt att veta hur mycket jag tränat på jobbet som sagt, så skrev bara in mina renodlade träningspass. Förhoppningsvis ska inte det straffa sig men...ärligt talat är jag livrädd inför invägningen imorgon. Skrev ju i måndags att jag var superpeppad inför denna veckan men känns som jag har jobbat alldeles för mycket för att verkligen ta vara på det. Vi får helt enkelt se hur det går imorgon. Jag har dock statistiken med mig. Inga veckor innan, då jag har jobbat minst ett pass (och denna har jag jobbat 5...) så har jag inte gått ner. Så enligt den statistiken borde jag ha gått ner imorgon.. ska försöka somna (och ställa mig på vågen imorgon) med det i åtanke.

Veckan som kommer blir det förhoppningsvis mer pluggat då jag, än så länge, bara har 1,5 dag på jobbet. Är iaf helt klar med 1/3 av bildanalysuppgiften så ska försöka göra klart andra tredjedelen imorgon då jag har hela dagen på mig. Sista tredjedelen blir på onsdag och sedan blir det filmarbete torsdag och fredag.

Nej nu blir det lite kvällsmat i form av en tonfisksallad.



Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0